Nu vom împărtăși niciodată informațiile despre clienți cu o terță parte.
Toate datele comenzii sunt procesate în siguranță pentru a finaliza comanda și confidențialitatea este garantată.
Nu avem acces la nicio informație de plată a clienților.
Toate informațiile de plată sunt procesate în siguranță de Procesorul nostru de plăți și le este interzisă utilizarea informațiilor dvs. în orice alt mod, dar numai pentru a vă taxa pentru comandă.

Metode de plata

Toate prețurile afișate în magazinul nostru sau cotate de noi sunt în USD/GPB/EUR, dacă nu este menționat altfel.

Acceptăm următoarele metode de plată:

– Mandate internaționale

– Carduri de credit sau de debit

– Paypal

– Dungă

Livrare și taxe

Toate articolele sunt expediate prin oficiul poștal DHL/USPS/EMS/DPD/ARAMEX. Transport gratuit și retur pentru toate comenzile de peste 110 USD.
Toate comenzile sunt procesate înainte de a fi expediate. Timpul de procesare durează 1-2 zile lucrătoare. Odată ce procesarea este finalizată, articolele sunt expediate, va dura 3-7 zile după aceea pentru a primi marfa expediată. În total, va dura 1-2 săptămâni pentru a obține marfa.
Articolele sunt procesate și expediate de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor
Clienții sunt responsabili pentru furnizarea unei adrese valide complete, inclusiv numărul apartamentului, dacă este cazul, pentru livrare. Aceștia sunt responsabili pentru aranjarea redirecționării corespondenței în cazul în care se mută și pentru a pune o așteptare de vacanță dacă nu anticipează că vor fi acasă când urmează să sosească pachetul. Clienții sunt în întregime responsabili pentru asigurarea primirii coletului și nu vom fi responsabili pentru comenzile returnate datorate parțial din neglijența clientului.

Monitorizarea comenzii

După primirea plății, comanda dumneavoastră va începe procesarea în următoarea zi lucrătoare. Starea comenzii dvs. poate fi preluată de la https://www.17track.net/en
Numerele de urmărire și alte informații despre comandă vor fi afișate pe pagina de urmărire. Clienții sunt responsabili în verificarea stării comenzii lor.

Se intoarce

Dacă primiți dimensiunea incorectă, puteți returna articolul în termen de 10 zile de la primire. Vă rugăm să ne contactați în termen de 5 zile de la primirea articolului înainte de orice returnare, astfel încât să putem oferi instrucțiunile corecte privind returnarea articolului.
În cazul în care primiți un articol cu un defect sau deteriorare, trebuie să ne contactați în termen de 5 zile și să furnizați o imagine digitală a articolului primit.
Motive inacceptabile pentru un schimb: culorile pantofilor sunt mai închise/mai deschise decât cele din imagine, pantofii au avut diferențe minore de culoare față de imagine, pantofii nu se potrivesc (din cauza unei erori parțial ale clientului), aș prefera să am un alt pantof.
Dacă doriți să returnați articolul din orice alt motiv, vă rugăm să ne contactați și îl putem analiza.