Livrare și livrare

De obicei, comenzile sunt expediate în termen de 2 zile lucrătoare de la data comenzii.
Folosim International Express Service pentru toate livrările internaționale, vom furniza un număr de urmărire pentru urmărire online imediat după expedierea mărfurilor.
Veți primi comanda în aproximativ 5-10 zile lucrătoare de la expediere.

Cum vă anulați comanda?

Dacă doriți să anulați comanda, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail imediat. Se aplică o taxă de anulare de 10%. Comenzile expediate nu pot fi anulate. Sperăm că puteți înțelege. Mulțumesc!

Cum îți schimbi comanda?

Dacă doriți să schimbați un produs, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail și să ne informați despre motiv. Vă vom oferi apoi instrucțiuni suplimentare. Bunurile pot fi schimbate în condiții de neutilizare și în starea originală, cu toate ambalajele și etichetele originale. Când returnați un articol pentru un schimb, vă rugăm să vă asigurați că numele, adresa, numărul de telefon și instrucțiunile sunt indicate în mod clar.

Vă recomandăm cu tărie să utilizați transportul care poate fi urmărit. Dacă mărfurile dvs. pierd pe drum, puteți urmări compania de transport maritim. Pentru comenzile de peste mări, acest proces poate dura uneori până la 30 de zile.

Urmăriți pachetul

Când comanda dvs. este expediată, vă vom oferi un număr de urmărire pe care îl puteți urmări coletul.

Următoarea adresă vă puteți urmări comanda după 24 de ore: https://www.17track.net/en

Procedura de returnare

Inlocuim/reparam produsele fara costuri pentru clienti in eventualitatea ocazionala a unor defecte de fabricatie. Dacă doriți să returnați un articol, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail și să ne informați despre motiv. Vă vom oferi apoi instrucțiuni suplimentare. Bunurile trebuie returnate nepotrivite și să conțină toate ambalajele și etichetele originale. După primirea mărfurilor returnate, vă vom rambursa plata în funcție de situația specifică.

Asigurare

Peste 99% dintre articole vor fi livrate în siguranță. Nu trebuie să plătiți bani în plus pentru asigurare, compania de transport va fi responsabilă pentru toate articolele pe care le angajează. În cazul în care articolul dumneavoastră se pierde sau se deteriorează, vom fi responsabili pentru jumătate din cost.